tisdag 27 maj 2008

Fräck tjej vill köpa fräck telefon! Iphone, bra eller inte?


Ska man köpa en Iphone? Det är  dags för mig att köpa en ny telefon. Men som vanligt vet jag inte vad jag ska köpa. Jag vill ha en fräck telefon, men den ska också vara pålitlig. Är det någon som har telefonen eller har läst tester, den har ju funnits ute i USA ett tag. Men visst är den fräck, så sugen är jag....slurp.....Men tacksam för feedback om telefonen eller en site som testat
den. Verkar  vara bra för Telia då jag såg i en artikel att aktiekursen steg på beskedet. Förväntas tydligen vara en storsäljare.








4 kommentarer:

AC. sa...

O ja. Iphone är inte bara läcker, den är även en av de absolut bästa telefoner som finns idag. Den som släpps av Telia senare i år är en uppdaterad 3G-version som till och med kommer att vara ännu bättre.

Anonym sa...

Iphone har ett otroligt coolt och intuitivt gränssnitt, de funktioner de allra flesta behöver och är dessutom en sjukt bra musikspelare samt går bra att surfa på. Jag är sjukt avundsjuk på min kollega som har en, ska själv skaffa en när min nuvarande telefon ger upp.

Det enda är om man är totalt funktionsgalen och inte bryr sig om form eller användarvänlighet (de personer som brukar rapa upp miljoner förkortningar så fort man pratar prylar). Då ska man köpa en annan lur som ger fler förkortningar för pengarna.

Nina sa...

tack för hjälpen. På ytan känns det iallafall som telefon för mig!

Anonym sa...

Visst är det en väldigt trevlig telefon, det ska man inte sticka under stolen. Trevlig användargränsnitt, lättanvänd och satans trevlig med alla dessa uppdateringar som gör att telefonen aldrig blir inaktuell..


Tycker dock du ska vänta med att köpa den tills den kommer till Sverige. Jag, och många med mig, har haft jätteproblem med att telefonen tappar samtal samt att den inte är tillgänglig ganska ofta. Ingen som har riktigt svar på hur man ska lösa detta, inte ens apple skälva, då dem har samma problem i USA vad jag förstår.

Hoppas att problemet löser dig då den kommer till Sverige. Annars är iphone en mycket trevlig telefon.